Kløverbakkeskolen er en specialskole

Vi henvender os til børn i skolealderen, som har problemer med at fungere i en normalklasse eller specialtilbud. Vi tager imod børn med ADHD, autisme, angst, skoleværing, kontaktforstyrrelser, impulsstyret adfærd og adfærdsproblemer.

• Vi profiterer af meget forudsigelig struktur, stort fysisk rum, trygge og omsorgsfulde voksne.
  • Hos os vil vi gerne have, at børnene kommer tilbage i et mere normaliseret skoletilbud. Derfor har vi mange børn, der efter noget tid hos os følger timer på en normalskole, hvorefter flere bliver fuldt udsluset.
  • På Kløverbakkeskolen har vi ingen pauserum eller kontorer, og børnene kan være alle steder i huset.
  • På Kløverbakkeskolen er børn og voksne sammen hele dagen. Vi spiser sammen og holder pauser sammen.

Vi kalder det nærvær.